قلمرو علم اطلاعات و دانش‌شناسی

جست‌وجوهایی در گستره علم اطلاعات و دانش‌شناسی

قلمرو علم اطلاعات و دانش‌شناسی

جست‌وجوهایی در گستره علم اطلاعات و دانش‌شناسی

برگزیده «سخن هفته» لیزنا

دانشجوی علم اطلاعات | دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۳ | ۰ نظر
روش‌های پژوهش «کودک پسند»/ یزدان منصوریان
ردپای زمان در پژوهش/ یزدان منصوریان
تعامل انسان و اطلاعات: تحول در انگاره‌های بنیادی و دلالت‌های کاربردی/ یزدان منصوریان
کتابداران پردازشگر: وارثان تغییر پارادایم در کتابداری و اطلاع‌رسانی/ محسن زین‌العابدینی



آیا پژوهش فرایندی مکانیکی است؟/ یزدان منصوریان
از قانونگذاری تا اجرا: آئین‌نامه هدفمندسازی رساله‌های دکتری/ سید ابراهیم عمرانی
اثبات اصالت در پژوهش/ یزدان منصوریان
سایه تردید در سراسر تحقیق/ یزدان منصوریان
سهم سرمایه‌های انسانی در ساخت کتابخانه‌های فردا/ یزدان منصوریان
ما به آموزشهای ساده تری هم نیاز داریم/ سید ابراهیم عمرانی
تمایل به تعمیم در تحقیق/ یزدان منصوریان
توان آگاهی‌بخشی اطلاعات/ یزدان منصوریان
علم اطلاعات و دانش شناسی !؟/ داریوش علی‌محمدی
مشارکت کتابداران در پژوهش‌های میان‌رشته‌ای/ یزدان منصوریان
پرسش‌های پرمایه و پژوهش‌های پربار/ یزدان منصوریان
انگیزه‌ها و رفتارهای استنادی/ یزدان منصوریان
نام رشته، نام حرفه، نام گروه آموزشی، نام انجمن/ سید ابراهیم عمرانی
از کی بپرسم؟ از کی بپرسم ضوابط اعطای مجوز دوره دکتری به دانشگاهها چیست؟/ سید ابراهیم عمرانی
نیاز کجاست؟ بدنه حرفه و علمی – پژوهشیها/ سید ابراهیم عمرانی
دکتر شدن یا نشدن! مسأله این است/ مرتضی همت
کارگاه‌هایی نه برای دنیا و نه برای آخرت؛ اندر احوالات کارگاه‌ها و حواشی برگزاری آن‌ها/ امیرمهدی عنبری
کاربردپذیری یافته‌های پژوهشی: پلی میان نظر و عمل/ یزدان منصوریان
سبک و ساختار پژوهش‌های ساده ولی سودمند
/ یزدان منصوریان
پی اچ دی فُروم چیست؟/ داریوش علی‌محمدی
سهم توصیف و مقایسه در فرایند پژوهش/ یزدان منصوریان
روابط استاد و دانشجو در طول پایان‌نامه/ حمیدرضا جمالی مهمویی
پنج شرط اساسی تحقق پژوهش: رویکردی آسیب شناسانه/ داریوش علی‌محمدی
جدیدالورودها می‌دانید کجا آمده‌اید؟ استاد درس مبانی به شما گفت؟/ امید علی‌پور
پیامدهای دسترسی آزاد و مشروط به «منابع خاکستری»/ یزدان منصوریان
اگر آموزش هنجارین آنگاه آموزش ناهنجار/ داریوش علیمحمدی
پژوهش‌های «ایستا و خطی» و پژوهش‌های «پویا و غیرخطی»/ یزدان منصوریان
پژوهش و مخاطبان آن/ حمیدرضا جمالی مهمویی
کامیابی و ناکامی آثار علمی در ساخت و انتقال پیام/ یزدان منصوریان
پُست داک چیست؟/ داریوش علیمحمدی
در ستایش کتاب و کتابداری: نیم نگاهی به سراب «تغییر نام»/ عیسی زارعی
میزان ماندگاری و سطح اثربخشی یافته‌های پژوهشی/ یزدان منصوریان
مجلات علمی-پژوهشی کتابداری: از نیمه خالی تا نیمه پر لیوان/ سید ابراهیم عمرانی
تغییر نام، تغییر لباس یا تغییر محتوا: کدام یک واجب‏تر است؟/ علیرضا نوروزی
پایبندی به اخلاق علمی و پیشگیری از فریبکاری در سایه علم/ یززدان منصوریان
اهمیت خلاقیت در انتخاب موضوع پژوهش/ یزدان منصوریان
چرخه تولید و کاربرد منابع مرجع تخصصی/ یزدان منصوریان
پاسخ به یادداشت «بازهم چالش‌های آموزش»/ جعفر مهراد
باز هم چالش‌های آموزش/ دکتر مهدی علیپور حافظی
مرز انسجام و انعطاف در پژوهش/ یزدان منصوریان
مشق تحقیق یا تحقیق/ سید ابراهیم عمرانی
تورق در سطح/ حمیدرضا جمالی مهمویی
افراط و تفریط در استناد/ یزدان منصوریان
تاملی بر برخی برداشت‌ها از مفاهیم جدید کتابداری/ سید مهدی طاهری
تلنگری بر یک فرارشته/ محمد حسن‌زاده
کتابداری و اطلاع رسانی مبتنی بر شواهد/ یزدان منصوریان

  • ۹۳/۱۰/۰۸
  • دانشجوی علم اطلاعات

ابراهیم عمرانی

سخن هفته

لیزنا

یزدان منصوریان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی